Ενότητα 5η – http://eu-mathein.gr/wp-content/uploads/2015/04/%CE%95%CE%9D%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91-5.pdf
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ – ΘΕΑΤΡΟ
Κινηματογράφος:
Θετικά:
Αποτελεί ένα είδος ψυχαγωγίας για τον άνθρωπο.
Η παρακολούθηση μιας ταινίας δίνει τη δυνατότητα στους θεατές να ταυτιστούν με τους ήρωες της και να ζήσουν φανταστικές καταστάσεις και μαγικές περιπέτειες
Τους προκαλούν μοναδικές συγκινήσεις, τις οποίες είναι δύσκολο να βιώσουν στην πραγματική τους ζωή.
Αποτελεί μια διέξοδο από την ανία, τη μονοτονία και την πλήξη της καθημερινότητας που φθείρουν τον άνθρωπο. Απαλλάσσει από το άγχος και την πίεση που της ασκεί η ρουτίνα
Καλλιεργεί πολύπλευρα τον άνθρωπο. Του προσφέρει γνώσεις, τον προβληματίζει και τον ευαισθητοποιεί πάνω σε ποικίλα ζητήματα της ζωής
Προκαλεί έντονα συναισθήματα, χαρά, φόβο, αγωνία, συγκίνηση, που αναζωογονούν την ψυχή του.
Συμπέρασμα
Για όλους αυτούς τους λόγους ο κινηματογράφος θα ελκύει συνεχώς τους ανθρώπους που επιζητούν μοναδικές στιγμές απόλαυσης και ψυχαγωγίας.
ΘΕΜΑ : «Αφηγηθείτε το σενάριο μιας κινηματογραφικής ταινίας ή ενός θεατρικού έργου που παρακολουθήσατε και σας άρεσε.»
«Σχεδιαγράμματα Εκθέσεων για την Α’ Γυμνασίου: Ενότητα 5η»
ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ
Πρόλογος – Τίτλος της ταινίας / του θεατρικού έργου. Πότε και πού την/το είδα; Μαζί με ποιους πήγα;
Κύριο μέρος
1η παράγραφος – Το σενάριο της ταινίας / του θεατρικού έργου (περίληψη)
Ποιοι είναι οι ήρωες και ποια τα υπόλοιπα πρόσωπα που παίρνουν μέρος;
Ποια είναι η υπόθεση; (αρχική κατάσταση – ανατροπή της/εμπόδια – αντιδράσεις προσώπων – τελική έκβαση)
2η παράγραφος – Εντυπώσεις
Τι μου άρεσε περισσότερο και γιατί; (ερμηνείες ηθοποιών, χαρακτήρας ηρώων, υπόθεση γεμάτη σασπένς και δράση, πλούσιο σκηνικό, εντυπωσιακά εφέ, κοστούμια εποχής, υπερπαραγωγή, μυστήριο, χιούμορ, περιπέτεια, παραμυθένιος κόσμος)
Επίλογος – Συμπέρασμα / Ευχή/ Προτροπή
http://www.schooltime.gr/2013/09/22/sxediagrammata-ektheseon-a-gimnasiou-enotita-5-m-athanasiou/
http://www.schooltime.gr/2013/09/22/sxediagrammata-ektheseon-a-gimnasiou-enotita-5-m-athanasiou/