Σύμφωνα με το λεξικό της Οξφόρδης, η φατσούλα που κλαίει από τα γέλια είναι το πιο χρησιμοποιούμενο στον κόσμo emoticon !
Το emoji (φατσούλα) που «κλαίει από τα γέλια» ανακηρύχθηκε η «λέξη της χρονιάς» από την Oxford Dictionaries.
Ο Κάσπερ Γκράθγουολ, πρόεδρος του Oxford Dictionaries, εξηγεί πως δεν είναι έκπληξη αυτή η επιλογή, καθώς τα εικονίδια έχουν γεμίσει ένα κενό της επικοινωνίας του 21ου αιώνα, μιας και είναι εύχρηστα, δημιουργώντας παράλληλα μια αμεσότητα και μια χαλαρή διάθεση στην επικοινωνία.
Το εν λόγω emoji είναι το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο στον κόσμο. Η χρήση του αυξήθηκε τέσσερις φορές τον περασμένο χρόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου αντιπροσωπεύει το 20% όλων των εικονιδίων, που χρησιμοποιούνται.
Ο Γκράθγουολ τονίζει πως το προσωπάκι που κλαίει από τα γέλια αιχμαλωτίζει μια παιχνιδιάρικη διάθεση και οικειότητα, η οποία αντικατοπτρίζει τον ίδιο τον πολιτισμό των εικονιδίων.
«Ο "πολιτισμός" αυτός έχει γίνει τόσο δημοφιλής, που μεμονωμένοι χαρακτήρες έχουν αναπτύξει τις δικές τους τάσεις και ιστορίες», προσθέτει.
«Μπορούν να χρησιμεύσουν ως διορατικά παράθυρα μέσω των οποίων μπορεί να δει κανείς τις πολιτιστικές μας ανησυχίες. Γι' αυτό και κρίθηκε σκόπιμο να αντικατοπτριστεί αυτή η εμμονή με τα εικονίδια, επιλέγοντας το συγκεκριμένο ως λέξη της φετινής χρονιάς», καταλήγει.
Το 2012 η λέξη της χρονίας στις ΗΠΑ ήταν η λέξη «GIF» (ονομασία αρχείων animation), το 2013 η λέξη «selfie» (τα γνωστά αυτοπορτρέτα) και πέρσι η λέξη «vape» (ατμίζω) - ενδεχομένως εξαιτίας της εμφάνισης των ηλεκτρονικών τσιγάρων.
ΠΗΓΗ
Το emoji (φατσούλα) που «κλαίει από τα γέλια» ανακηρύχθηκε η «λέξη της χρονιάς» από την Oxford Dictionaries.
Ο Κάσπερ Γκράθγουολ, πρόεδρος του Oxford Dictionaries, εξηγεί πως δεν είναι έκπληξη αυτή η επιλογή, καθώς τα εικονίδια έχουν γεμίσει ένα κενό της επικοινωνίας του 21ου αιώνα, μιας και είναι εύχρηστα, δημιουργώντας παράλληλα μια αμεσότητα και μια χαλαρή διάθεση στην επικοινωνία.
Το εν λόγω emoji είναι το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο στον κόσμο. Η χρήση του αυξήθηκε τέσσερις φορές τον περασμένο χρόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου αντιπροσωπεύει το 20% όλων των εικονιδίων, που χρησιμοποιούνται.
Ο Γκράθγουολ τονίζει πως το προσωπάκι που κλαίει από τα γέλια αιχμαλωτίζει μια παιχνιδιάρικη διάθεση και οικειότητα, η οποία αντικατοπτρίζει τον ίδιο τον πολιτισμό των εικονιδίων.
«Ο "πολιτισμός" αυτός έχει γίνει τόσο δημοφιλής, που μεμονωμένοι χαρακτήρες έχουν αναπτύξει τις δικές τους τάσεις και ιστορίες», προσθέτει.
«Μπορούν να χρησιμεύσουν ως διορατικά παράθυρα μέσω των οποίων μπορεί να δει κανείς τις πολιτιστικές μας ανησυχίες. Γι' αυτό και κρίθηκε σκόπιμο να αντικατοπτριστεί αυτή η εμμονή με τα εικονίδια, επιλέγοντας το συγκεκριμένο ως λέξη της φετινής χρονιάς», καταλήγει.
Το 2012 η λέξη της χρονίας στις ΗΠΑ ήταν η λέξη «GIF» (ονομασία αρχείων animation), το 2013 η λέξη «selfie» (τα γνωστά αυτοπορτρέτα) και πέρσι η λέξη «vape» (ατμίζω) - ενδεχομένως εξαιτίας της εμφάνισης των ηλεκτρονικών τσιγάρων.
ΠΗΓΗ