Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΝΟΤΗΤΑ 6







Σχετική εικόνα


Σχετική εικόνα




ΠΗΓΗ http://4gym-irakl.ira.sch.gr/new/images/stories/pdf/neoellhnikh_glossa/neo_glosa_b_serdakh/enotita6_antonimies.pdf

ΕΝΟΤΗΤΑ 6Η -
 ΟΙ ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ 
Είναι οι λέξεις που χρησιμοποιούμε στη θέση ονομάτων ουσιαστικών ή επιθέτων ( αντωνυμία : αντί + όνομα ).
ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΑΝΤΩΝΥΜΙΩΝ 
ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ
 εγώ, εσύ, αυτός (δυνατοί τύποι ), μου, σου, του, τον, μας , σας κλπ. (αδύνατοι τύποι ) διαχωρίζουμε τους αδύνατους τύπους από τα άρθρα , καθώς οι τύποι αυτοί συνοδεύουν ρήματα, ενώ τα άρθρα ονόματα : Τον είδα χθες → αντωνυμία Συναντήσαμε τον Πέτρο το πρωί → άρθρο
ΚΤΗΤΙΚΕΣ
 δικός μου, δική σου, δικό του, δικοί μας… μου, σου, του
ΑΥΤΟΠΑΘΕΙΣ 
του εαυτού μου, του εαυτού σου, του εαυτού του, της … τον εαυτό μου , σου, του, της
ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ
ο ίδιος, η ίδια, το ίδιο μόνος μου, μόνη σου, μόνο του , μόνοι μας …
ΔΕΙΚΤΙΚΕΣ
αυτός, αυτή, αυτό, (ε)τούτος, (ε)τούτη, (ε)τούτο εκείνος, εκείνη, εκείνο , τέτοιος, τέτοια, τέτοιο τόσος, τόση, τόσο
ΑΝΑΦΟ ΡΙΚΕΣ 
το άκλιτο που , ο οποίος, η οποία, το οποίο όποιος, όποια, όποιο , όσος, όση, όσο οποιοσδήποτε, οσοσδήποτε, οτιδήποτε , ό,τι
ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ
το άκλιτο τι , ποιος, ποια, ποιο , πόσος, πόση, πόσο
ΑΟΡΙΣΤΕΣ
 ένας, μία, ένα ,* κανένας, καμία, κανένα κάποιος, κάποια, κάποιο , μερικοί, μερικές, μερικά κάτι, κατιτί , τίποτε, τίποτα κάμποσος, κάμποση, κάμποσο, κάθε· καθένας, καθεμία, καθένα καθετί , ο, η, το δείνα ο, η, το τάδε , άλλος, άλλη, άλλο
*Προσοχή :
 η αόριστη αντωνυμία : ένας, μία, ένα είναι αόριστη αντωνυμία, όταν υπάρχει μόνη της : ο ένας υπαγόρευε και ο άλλος έγραφε
Το ένας, μία, ένα μπορεί επίσης να είναι αριθμητικό : πήρα ένα μόνο μήλο
 Ή αόριστο άρθρο που συνοδεύει ουσιαστικό : ένα παιδί φώναξε δυνατά
Ο ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΣ
Όπως και τα ονόματα, λειτουργούν στο λόγο ως :

υποκείμενα : Κάποιοι εμφανίστηκαν τώρα.
αντικείμενα : Η Κατερίνα μού το είπε
κατηγορούμενα : Τα χρήματα είναι δικά σας
επιθετικοί προσδιορισμοί : τέτοιος άνθρωπος δεν ξανάγινε
γενικές προσδιοριστικές : Είναι διαφημιστής του εαυτού του
 για να συνοδέψουν προθέσεις : Με σένα δεν κάνω παρέα

( Ν. Γραμματική Τριανταφυλλίδη, σελ. 128 – 137 , Γραμματική Νέας Ελλην. Γλώσσας Α, Β,Γ Γυμνασίου, σελ. 73 Συντακτικό της Ν. Ελληνικής, Α, Β, Γ Γυμνασίου σελ. 87 – 98 )

 ΑΣΚΗΣΗ : 
Στο απόσπασμα από κείμενο που ακολουθεί να υπογραμμίσετε τις αντωνυμίες , να γράψετε το είδη τους και στη συνέχεια να επισημάνετε το συντακτικό ρόλο της καθεμιάς :

 Όποιον ειδικό κι αν ρωτήσεις, όποιον καθηγητή δασολογίας, δασοπονίας, φυσικών καταστροφών, όποιον άνθρωπο που ζει σε δάσος και βιοπορίζεται από αυτό, ένα πράγμα θα σου πει: τη φωτιά ή τη σταματάς στην αρχή, τις πρώτες ώρες, στην πρώτη εστία, ή μετά περιμένεις να τελειώσει , αφού κάψει ό,τι βρει στο πέρασμά της.
α.)
β.)
γ.)
δ.)
ε.)
στ.)
ζ)

ΕΝΟΤΗΤΑ 5 -
 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ
Κείμενο :
 Ποιο επάγγελμα να διαλέξω; Της Κατερίνας Τριανταφύλλου*
1. Το θέμα της επιλογής επαγγέλματος αποτελεί ένα μόνιμο θέμα συζητήσεων και πολλές φορές διενέξεων μεταξύ των εφήβων και των γονιών τους. Σε μια κοινωνία όπου παραμονεύει το φάσμα της ανεργίας και όπου η συλλογή τυπικών προσόντων έχει γίνει κατάσταση, το θέμα του επαγγελματικού προσανατολισμού του εφήβου θέτει ένα τεράστιο απειλητικό ερωτηματικό που απασχολεί ολόκληρη την οικογένεια.
2. «Ποια επαγγέλματα έχουν μέλλον; Ποιες σπουδές εξασφαλίζουν ότι μεθαύριο ο νέος δε θα έρθει αντιμέτωπος με την ανεργία;» «Ποιες σπουδές οδηγούν σε προσοδοφόρα επαγγέλματα;» Σ’ αυτά τα ερωτήματα έχει εκφυλιστεί *ο προβληματισμός των εφήβων και των οικογενειών τους για την πορεία ζωής που θα χαράξουν οι νέοι, για τον τρόπο με τον οποίο θα διαθέσουν το προσωπικό τους δυναμικό και θα περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους. Η προσωπικότητα και τα ενδιαφέροντα του εφήβου συνήθως μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα στον προβληματισμό αυτό, και το εντυπωσιακό είναι ότι σήμερα ακόμη και οι ίδιοι οι έφηβοι, όταν ρωτιούνται με ποιο κριτήριο επιλέγουν το μελλοντικό τους επάγγελμα, συνήθως προτάσσουν τη δυνατότητα εξεύρεσης εργασίας και την οικονομική αποκατάσταση.
3. Στις συνθήκες αβεβαιότητας και ραγδαίων μεταβολών μέσα στις οποίες λειτουργεί η σύγχρονη αγορά εργασίας, είναι πολύ δύσκολο να γίνουν προβλέψεις σχετικά με το ποια επαγγέλματα «έχουν μέλλον». Ο έφηβος που είναι σήμερα 16 ετών και επιδιώκει πανεπιστημιακές σπουδές θα βγει στην αγορά εργασίας το νωρίτερο σε 7-8 χρόνια. Στο διάστημα αυτό, η σημερινή κατάσταση στην αγορά εργασίας το πιθανότερο είναι να έχει  ζωή του; Να έχει μεγάλη επαγγελματική αναγνώριση, να έχει σταθερή και σίγουρη εργασία, να προσφέρει βοήθεια στους συνανθρώπους του, να αποκτήσει πολλά χρήματα, να έχει μια δουλειά που να τον ενδιαφέρει πολύ; Σημαντική θέση στις αξίες του ατόμου κατέχει και ο τρόπος ζωής που θέλει να κάνει. Για παράδειγμα, πόσο σημαντικό είναι γι’ αυτόν να έχει ελεύθερο χρόνο, να μην αναγκάζεται να ταξιδεύει για επαγγελματικούς λόγους, να διαθέτει χρόνο στα εξωεπαγγελματικά του ενδιαφέροντα ή στην οικογένειά του, να έχει καθορισμένο ωράριο εργασίας; Κάποιες αξίες είναι αλληλοσυγκρουόμενες, για παράδειγμα η σταθερή και σίγουρη εργασία και το καθορισμένο ωράριο παραπέμπουν συνήθως σε μισθωτή εργασία, η οποία κατά κανόνα δε συνδυάζεται με μεγάλες οικονομικές αποδοχές. Οι αξίες ενός εφήβου είναι πολύ πιθανό να μην έχουν ακόμη διαμορφωθεί ή να μεταβληθούν με την πάροδο των χρόνων. Τα ενδιαφέροντα. Τι αρέσει στον έφηβο να κάνει; Αν κάποιος καταφέρει να κάνει το χόμπι του επάγγελμα, θα είναι σίγουρα επιτυχημένος! Λίγα, όμως, από τα ενδιαφέροντα των εφήβων τους συνοδεύουν στην ενήλικη ζωή τους. Πολλοί έφηβοι σήμερα ονειρεύονται μια καριέρα στη μουσική ή στον αθλητισμό, στους περισσότερους, όμως, αυτό το ενδιαφέρον είναι γέννημα των τάσεων της εποχής ή μιας συγκεκριμένης παρέας. Στην περίπτωση αυτή, καλό είναι ο νέος να συνδυάσει το όνειρο του για αθλητική ή καλλιτεχνική καριέρα με κάποιες άλλες σπουδές που προς το παρόν τον ενδιαφέρουν κατά δεύτερο λόγο, έτσι ώστε να μπορεί να επιλέξει ανάλογα με τις επιθυμίες και τις ανάγκες που θα του δημιουργηθούν αργότερα και τις συνθήκες της αγοράς εργασίας. Οι δεξιότητες. Σε τι είναι καλός ο έφηβος; Τι μπορεί να καταφέρει καλά, ευχάριστα και χωρίς πολύ κόπο; Οι δεξιότητες είναι το πρώτο στοιχείο του εφήβου το οποίο συνήθως λαμβάνουμε υπόψη όταν συζητάμε για τον επαγγελματικό του προσανατολισμό. Αυτό, όμως, δεν είναι απόλυτο. Οι δεξιότητες ενός μαθητή μπορούν να βελτιωθούν κατά πολύ, ανάλογα με την προσπάθεια που αυτός θα καταβάλει και η προσπάθεια αυτή θα είναι ανάλογη με τους στόχους και τα όνειρα που επιδιώκει να πραγματοποιήσει. Αν ο μαθητής επιλέξει με ελεύθερη βούληση και ενθουσιασμό τις σπουδές που ταιριάζουν στην προσωπικότητα, τις αξίες και τα ενδιαφέροντά του, θα βρει τον τρόπο να αποκτήσει και τις δεξιότητες που χρειάζονται για να φτάσει στις σπουδές αυτές. *έχει αλλοιωθεί *εκπαιδευτικός, σύμβουλος σταδιοδρομίας, ψυχοθεραπεύτρια
 Πηγή : ιστοσελίδα ΚΕΣΥΠ Θεσσαλίας
 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 1. Όπως υποστηρίζει η συγγραφέας του άρθρου, είναι πολύ δύσκολο σήμερα να γίνουν προβλέψεις σχετικά με το ποια επαγγέλματα «έχουν μέλλον». Ποιοι λόγοι την οδηγούν σε αυτή τη διαπίστωση ;
2. Ποια οφέλη προσφέρει στον έφηβο η επιλογή των σπουδών που πραγματικά του ταιριάζουν ;
3. Θα μπορούσε κατά τη γνώμη σας ένας έφηβος που δεν έχει τις απαιτούμενες δεξιότητες να ακολουθήσει τις σπουδές που θα ήθελε ;
 3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ
1. Βρείτε τη δομή και τον τρόπο (ή τους τρόπους ) ανάπτυξης της 3ης και της 5ης παραγράφου του κειμένου
 2. Γράψτε μια συνώνυμη που μπορεί να αντικαταστήσει κάθε μία από τις παρακάτω λέξεις μέσα στο κείμενο : διενέξεων →.................................................................................................................. προσοδοφόρα →........................................................................................................... αβεβαιότητας →............................................................................................................ να έχει ανατραπεί→ ..................................................................................................... θα τις αξιοποιήσει →......................................................................................................
3. Συμπληρώστε τον πίνακα με τα υπόλοιπους βαθμούς των επιθέτων , επιρρημάτων ή μετοχών του κειμένου :
 ΘΕΤΙΚΟΣ
 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΣ μονολεκτικός τύπος
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΣ περιφραστικός τύπος
 ΥΠΕΡΘΕΤΙΚΟΣ Σχετικός περιφραστικός ή μονολεκτικός τύπος
 ΥΠΕΡΘΕΤΙΚΟΣ Απόλυτος περιφραστικός ή μονολεκτικός τύπος
 το πιθανότερο πιο σημαντικό συνήθως επιτυχημένος στους περισσότερους
 4. Μέσω της διεύθυνσης και των συνδέσμων : www.synodoiporos.weebly.com → εκπαιδευτικό υλικό → Νεοελληνική Γλώσσα Β → Λεξικό Κοινής Νεοελληνικής να βρείτε και να γράψετε στο τετράδιο της Ν. Γλώσσας τη σημασία των παρακάτω λέξεων ή φράσεων του κειμένου :
 τυπικά προσόντα , δεξιότητες, αγορά εργασίας , σταδιοδρομώ, ελεύθερος επαγγελματίας, αποδοχές

5. Συμπληρώστε τον πίνακα των χρόνων :
 ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ
ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣ
ΜΕΛΛ. ΣΥΝΟΠΤ.
ΑΟΡΙΣΤΟΣ
ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟΣ
προτάσσουν Θα συμβάλει επισημάνθηκε συνδυάζεται ρωτιούνται

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ
 Σε συνέντευξη για τη σχολική ιστοσελίδα με θέμα τον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων περιγράφετε το επάγγελμα ενός από τους γονείς σας κι εξηγείτε τους λόγους για τους οποίους θα μπορούσατε να το επιλέξετε ή όχι .

ΠΗΓΗ https://www.slideshare.net/ssuser456091/6-45576601

Παρακολουθώ, ενημερώνομαι και
ψυχαγωγούμαι από διάφορες πηγές
(ΜΜΕ, διαδίκτυο)
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 6Η ΕΝΟΤΗΤΑ

Τύπος
• Γραπτός Τύπος:
λέγεται το σύνολο των
εφημερίδων και των
περιοδικών.
Διακρίνεται σε:
• Ημερήσιο
(εκδίδονται καθημερ...

 Ενημερώνουν την κοινή γνώμη για κοινωνικά, πολιτικά,
οικονομικά, κ.α. ζητήματα
 Μεταδίδουν στοιχειώδεις γνώσεις και συμ...

• Ευαισθητοποιούν για κοινωνικά θέματα.
• Συντελούν στην εξυγίανση της πολιτικής
ζωής.
• Ελέγχουν την εξουσία
• Προωθούν τ...

Συχνά μας παραπλανούν, όταν γίνονται όργανα
της εκάστοτε εξουσίας.
Υποβαθμίζουν τον πνευματικό επίπεδο με τη
χαμηλή ποιό...
• αποτελεί φορέα μάθησης για τον πολίτη
• προσφέρει πλήθος πληροφοριών γύρω από
την επιστήμη, την ιστορία, την τεχνολογία,...




• ο Τύπος έχει ονομαστεί
Τέταρτη εξουσία, επειδή
βασικός ρόλος του είναι να
ελέγχει τις άλλες τρεις, τη
νομοθετική, την εκ...



Οι πολίτες μπορούν να
ενημερώνονται:
• για πρακτικά ζητήματα
που αφορούν την
καθημερινότητά τους
 καιρός
 αγορά προϊόντω...

• αποτελεί φορέα μάθησης για τον πολίτη
• προσφέρει πλήθος πληροφοριών γύρω από
την επιστήμη, την ιστορία, την τεχνολογία,...

• Ψυχαγωγεί προσφέρει στιγμές χαλάρωσης.
• Απομακρύνει από την ένταση της
καθημερινότητας και
• συμβάλλει στην ευχάριστη α...

• Καλλιεργεί τη συλλογική συνείδηση.
• Μας βγάζει από την απομόνωση και μας κάνει να
αισθανόμαστε ότι είμαστε μέρος ενός σ...

Θετικά και αρνητικά
τηλεόρασης
Πλεονεκτήματα
• Ψυχαγωγεί και ενημερώνει
τον άνθρωπο
• Μπορεί να βοηθήσει τον
ενήλικα και τ...

Αρνητικά φαινόμενα στον Τύπο
εμπορευματοποίηση Προπαγάνδα
Κιτρινισμός
Υπερπληροφόρηση

• Πολλές εφημερίδες, προκειμένου να αυξήσουν
τις πωλήσεις τους, ασχολούνται με ασήμαντα
θέματα, τα οποία τα παρουσιάζουν μ...

• Πολλές εφημερίδες, προκειμένου να
συντηρηθούν, χρηματοδοτούνται από
επιχειρήσεις ή κόμματα.
• Έτσι όμως ελέγχονται από α...

• Προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις
τους, οι εφημερίδες δημοσιεύουν θέματα
σκανδαλοθηρικά και συκοφαντικά.
• Δε διστάζο...

• Για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους,
μας βομβαρδίζουν με έναν τεράστιο όγκο
πληροφοριών, τον οποίο το άτομο αδυνατεί λόγω
...

Διαδίκτυο

• Είναι ένα σημαντικό επίτευγμα του ανθρώπου.
• Έφερε πραγματική επανάσταση στον τομέα
της πληροφορίας.
• Ξεπέρασε όλα τα ...

• Είναι ένα σημαντικό επίτευγμα του ανθρώπου.
• Έφερε πραγματική επανάσταση στον τομέα
της πληροφορίας.
• Ξεπέρασε όλα τα ...

Έκανε εφικτή την πρόσβαση σ΄ένα τεράστιο όγκο πληροφοριών.
Διεύρυνε τις δυνατότητες ψυχαγωγίας
Ευνόησε τις οικονομικές συν...

Κίνδυνοι από την κακή χρήση του διαδικτύου
Ο χρήστης δεν έχει τη δυνατότητα να ελέγξει την
εγκυρότητα και την αξιοπιστία τ...

Πώς να αποφύγουμε τα αρνητικά
αποτελέσματα:
• Πρέπει να γνωρίζουμε τους κινδύνους.
• Να το χρησιμοποιούμε με μέτρο.
• Απαι...

Πηγή:
Εκθέσεις Β’ Γυμνασίου
Δήμητρα Καλαβρουζιώτου
Εκδόσεις: Σαββάλας
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-6Η ΕΝΟΤΗΤΑ-ΜΜΕ-ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Γλώσσα Β' Γυμνασίου : Ενότητα 6η "Παρακολουθώ, 

Ενημερώνομαι και Ψυχαγωγούμαι από Διάφορες Πηγές ( ΜΜΕ, Διαδίκτυο)"


Κείμενο 1 : Αυτή η μαγική εικόνα
Η τηλεόραση έρχεται...
http://www.ert-archives.gr/V3/public/main/page-assetview.aspx?tid=72696&autostart=0

Κείμενο 2 : Όταν η τηλεόραση " το παίζει σοβαρή"

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη του Ν. Πόστμαν εδώ :

http://www.tovima.gr/culture/article/?aid=133666


Η ιστορία των ΜΜΕ από τη Μεταπολίτευση μέχρι σήμερα...

http://www.ert-archives.gr/V3/public/main/page-assetview.aspx?tid=36076&autostart=0

http://www.ert-archives.gr/V3/public/main/page-assetview.aspx?tid=36078&autostart=0

http://www.ert-archives.gr/V3/public/main/page-assetview.aspx?tid=36073&autostart=0

http://www.ert-archives.gr/V3/public/main/page-assetview.aspx?tid=61568&autostart=0




Κείμενο 3 : Ο μικρότερος εκδότης εφημερίδας


http://cinedraseis.wordpress.com/tainies/%CE%BF-%CF%88%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%82/

Δείτε και την ταινία :

https://www.youtube.com/watch?v=mw0TYUL28YI

Τηλεόραση και διαδίκτυο

http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A112/346/2309,8834/extras/activities/metaselida_07_eikona/metaselida_07_tileorasi_kai_diadiktuo.html

Η αβάσταχτη ελαφρότητα του Facebook

http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A112/346/2309,8834/extras/activities/metaselida_07_eikona/index07_i_avastaxti_elafrotita_tou_facebook.html


Κείμενο 6 : Πολίτικη Κουζίνα




                           
                                      Φύλλο εργασίας

                            «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ»

1. Να  χαρακτηρίσεις τις παρακάτω προτάσεις ως σωστές 
( Σ ) ή λανθασμένες  ( Λ ) :

1. Ο Φάνης είναι μάγειρας.
2. Οι φίλοι του παππού του Φάνη δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο φαγητό.
3. Ο παππούς του Φάνη έχει έρθει πολλές φορές στην Αθήνα.
4. Ο παππούς του Φάνη είχε μπακάλικο στην Κωνσταντινούπολη.
5. Ο παππούς του Φάνη του μάθαινε αστρονομία και γεωγραφία με πρωτότυπο τρόπο.
6. Στο κυριακάτικο τραπέζι η οικογένεια του Φάνη ήταν μόνη.
7.   Ο Φάνης είχε μια μικρή Ελληνίδα φίλη στην Κωνσταντινούπολη.
8. Ο θείος Αιμίλιος ήταν καπετάνιος.
9. Οι Έλληνες της Κωνσταντινούπολης που δεν είχαν τουρκική υπηκοότητα  αναγκάστηκαν να φύγουν , γιατί τους έδιωξαν οι Τούρκοι.
10. Όλη η οικογένεια του Φάνη έφυγε για την Αθήνα.
11. Οι γονείς του Φάνη ανησυχούν , γιατί παίζει συνέχεια ποδόσφαιρο.
12. Ο Φάνης προσπάθησε μια φορά να πάει στην Κωνσταντινούπολη , αλλά δεν τα κατάφερε.
13. Το 1967 επιβλήθηκε στην Ελλάδα δικτατορία.
14. Ο Φάνης πηγαίνει , μεγάλος πια , στην Κωνσταντινούπολη, γιατί ο παππούς του είναι βαριά άρρωστος.
15. Ο Φάνης δεν συναντά κανέναν από το παρελθόν του.
16. Η Σαϊμέ , η παιδική φίλη του Φάνη , έχει παντρευτεί και έχει ένα γιο.
17. Ο Φάνης δεν θέλει να  μείνει στην Κωνσταντινούπολη και δέχεται μια θέση στο πανεπιστήμιο της Αθήνας.
18. Τελικά η Σαϊμέ φεύγει μαζί με το Φάνη στην Αθήνα.


2. Να  απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις :

α) Η ταινία παρουσιάζει τα γεγονότα από την αρχή ή με αναδρομές στο παρελθόν;
………………………………………………………………………………………β) Ποια είναι τα βασικά πρόσωπα της ιστορίας;
……………………………………………………………………………………........................................................................................
……………………………………………………………………………………........................................................................................
γ) Σε ποιους τόπους διεξάγεται η ιστορία;
……………………………………………………………………………………........................................................................................
δ)  Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει ο Φάνης στην Αθήνα;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………....................................
ε)  Ποιες είναι οι « μεγάλες αγάπες» του Φάνη;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………............................................................
στ) Τι σημαίνει ο τίτλος της ταινίας;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...........................................................
ζ) Ποια συναισθήματα σας προκαλεί η ταινία;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...........................................................

 Κείμενο 7 : Ψάχνοντας το Νέμο


Παρουσιάστε κι εσείς την αγαπημένη σας ταινία ή περιγράψτε μια βραδιά στον κινηματογράφο!

Αφού δείτε όλα τα προηγούμενα, μπορείτε να σκεφτείτε τα θετικά αλλά και τα αρνητικά της τηλεόρασης και του διαδικτύου. Τι προσφέρουν στον άνθρωπο αλλά και ποιους κινδύνους κρύβει η αλόγιστη και χωρίς μέτρο χρήση τους;
Εσείς ποιο μέσο μαζικής ενημέρωσης και ψυχαγωγίας προτιμάτε και γιατί;


















ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ http://online.fliphtml5.com/xpqa/essa/
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΔΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ http://online.fliphtml5.com/xpqa/wlfu/