ΠΗΓΗ https://www.slideshare.net/katerina60/ss-3240075
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgUIWiw7HZYt8xFCKnywoNm_QWE7YKeop-GhUXO5siAAPbKYdKGUqt_CoGR7CEjLTcp9yEwjQfX3iYgr6Oy-SwcYnbdwuxtvu4uTvzZ-9D1YZYZp8KiviuuycOXMyiMfV31lQttd-fF-DHs/ s1600/ARX11.jpg
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ (800-479 π.Χ.)
"ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ - (ΙΣΤΟΡΙΑ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)
ΠΗΓΗ http://istografia.blogspot.com/2014/12/blog-post_10.html
9. ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Ποίηση : οι Έλληνες στα αρχαϊκά χρόνια ασχολούνται με την επική ποίηση, τη διδακτική και τη λυρική.
Επική ποίηση : περιγράφει κατορθώματα ηρώων, όπως στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια τουΟμήρου.
Διδακτική ποίηση : δίνει συμβουλές για τη ζωή και τη συμπεριφορά των ανθρώπων. Διδακτική ποίηση γράφει ο Ησίοδος στο έργο του Έργα και Ημέραι.
Λυρική ποίηση : παρουσιάζει τα συναισθήματα των ανθρώπων και τραγουδιέται με τη συνοδεία μουσικής. Τέτοιου είδους ποιήματα έγραψαν οΣιμωνίδης και η Σαπφώ.
Την ίδια εποχή : αναπτύσσονται διάφορες επιστήμες, όπως η φιλοσοφία, η γεωγραφία, τα μαθηματικά. Επιστήμονες όπως ο Θαλής και οΠυθαγόρας προσπάθησαν να εξηγήσουν τον κόσμο γύρω τους με βάση τηλογική. |
Η εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά, αλλά το άναμμα μιας φλόγας. Ουίλιαμ Μπάτλερ Γέιτς, 1865-1939, Ιρλανδός ποιητής, Νόμπελ 1923